Pitkästä aikaa minua onnisti! Voitin Terhin blogiarvonnassa enkä meinannut edes kaiken kiireen keskellä huomata, että olin voittanut. Noloa. Nolostunut  Tänään sain paketin. Minun piti saada ihana enkeli, mutta Terhipä yllätti minut suuresti.

5613133675_a7408f089a.jpg

Ihanimmista ihanimman enkelin (ihan minun väriseni!) lisäksi Terhi oli pakettiin pistänyt kaunista, keväistä sukkalankaa peräti kolme kerää, Kalevin suklaata ja kauniin kortin! Mikä upea paketti! SUURKIITOS TERHI! Enkeli on todella kaunein, mitä olen nähnyt ja sukkalangasta tykkään kovin. Suklaata jo ennätin vähän syödä... nam! Kyllä kannatti osallistua arvontaan!

I was lucky! I won this lovely packet at Terhi's blog lotterie. What an adorable angel, beautiful sock yarn, some sweet Kalev's chocolate and a nice card! Thank you Terhi!

Sunnuntainen konserttimme meni hyvin. Saimme laulaa täydelle salille, 130 lippua myytiin! Se oli iloinen yllätys. Huomeniltana on sitten karonkan vuoro. Menemme syömään ja kilistämään Varuskuntakerholle. Seuraava keikka on kesäkuussa iltatorilla.

Olo on jälleen ihanan raukea vesijumpan jälkeen. Silti pitää vielä kirjoittaa pari pöytäkirjaa eilisen kokouksen jäljiltä. Ei auta...

Illan rauhaa,

Peaceful evening,

toivottelee

Hepsi