Ainakin pyhästi näin pyhäpäivänä lupaan yrittää kirjoittaa lyhyesti.
Siis, ensin ihan mahdottomasti KIITOKSIA ihanista kommenteistanne rakkaat blogiystävät! Olen otettu. =) Ja tunnustan nyt tässä, että "kiinni olen jäänyt" monien teidän blogeissanne, mutta nyt ei aika riitä niihin kommentoimaan, valitan.
At least I promise to write shortly this time.
At first, THANKS for your lovely comments my dear blog friends! I'm flattered.


Eilen Haminan torilla neulottiin. Enemmänkin olisi joukkoon mahtunut, mutta hienoa, että myös Sari ja Tuula olivat paikalla!  Kiitos kaikille seurasta! Hauskaa oli!
(Pitikös minun siitä ikkunanpesusta jotakin kirjoittaa...?)
Yesterday we were knitting at market place in Hamina. We have a nice time!

2706141096_2202872a1b.jpg?v=0

Minä harvapää unohdin Arjan synttärit :( , mutta ONNEA vielä kerran ja vielä minä sinua lahjon! Onneksi Marsu muisti. Tarjalle kiitos ihanasta tekstarista ja virtuaalisesta mukanaolosta.

Arja sen sijaan lahjoi minua langoilla:
Arja gave me some yarns:

2705322795_812fc3217d.jpg?v=0

Katsokaa, mitä ihanuuksia! No juu, eivät nämä minulle ole vaan vien ne koululleni. Lapsethan näistä vallan hurmaantuvat. Kiitos Arja!
Look - such lovely couples! Well, these are not mine. I'll take them to my school. I'm sure the children love them! Thanks Arja!

Arja toi myös minulle Novitan T-paidan, jonka voitin KIP-päivänä arpajaisissa.

2705322887_e7200d7e35.jpg?v=0

Kiitos siitäkin Arjalle ja Novitalle! Ja paita on muuten juuri sopiva minulle eikä kaula-aukkokaan kiristä. Tulee pidettyä!
Arja brought me also the Novita T-shirt. I won it on KIP-day. The T-shirt fits me fine so I think I'm going to wear it.

Lopuksi vielä, minä, punainen ja kylmä siideri, Sirkesalo (Helsinki on kaunis eikä yhtään surullinen, Remontti ym.), neule käsissä omalla patiolla auringonpaisteessa - yes! Se on sitä elämää!
At the end, me, the red and cold cider, Sirkesalo ( a late Finnish singer, one of my faves), knitting on our own patio in the sunshine - yes! That's life!

2705322643_b69d8c3ebf.jpg?v=0

2705323049_b83d941ee7.jpg?v=0

Mutta toppi on vasta näin alkutekijöissään, joten hus neulomaan siitä! Nih!
But I have done the top just this little, so shoo! go on knitting! Yeah!