Jepsistä jee ja JIIHAA! Olipa mukava kuulla, että meissä neulojissa on muitakin kantraajia. Olisi kiva nähdä teidänkin rekvisiittaanne eli siis stetsoneita ja buutseja. Onko kukaan ollut koskaan kantrifestareilla lahden takana? Minä olen kerran ollut sekä Pärnussa että Tartossa.

Eilen sain viimeinkin surffailtua PLAN:in sivuilla sen verran, että kummilapselle Etiopiaan lähti paketti. JIPPII! Minulla tai meidän perheellä on ollut jo kahdeksan vuoden ajan kummilapsi PLAN:in kautta. Kerran on lapsi vaihtunutkin. Olen potenut huonoa omatuntoa, kun olen niin vähän pitänyt häneen henk.kohtaisesti yhteyttä. Kerran jo iloitsin, kun PLAN:in sivuilla kerrottiin mahdollisuudesta laittaa lahjoja ja kirjeitä sitä kautta. Sitten sivuja uudistettiin ja tuo mahdollisuus jäi tulematta. No nyt viimein muistin ja hoidin tuon homman. Niinpä Abdelalle Etiopiaan lähtee lippis ja kirje Suomen vuodenajoista lisättynä omilla terveisillä.  Minut se teki kovin iloiseksi ja suunnittelin jo seuraavankin lahjan lähettämistä! Lisäsin Plan-linkin tuohon sivupalkkiin, niin pääsette tekin siihen tustustumaan.

Eka sukka on valmis. Olen siihen tyytyväinen, mutta oli siinä kokeilemista ennenkuin olin. Vähän vilautuskuvaa:

2521894724_4db32c9038.jpg?v=0

Ohjeen tynkää laittelen, kunhan toinenkin sukka valmistuu.

Äsken saimme tehtyä miehen kanssa paikallisen seuran Kunniakierros-taltioinnin. Torstaina jo aloitimme ja nyt se on siis tehty. Minä itse en tällä kertaa kentälle malttanut mennä ensinkään, mutta lupauduin jälleen tallennuksen tekemään. Nyt se sujuikin näpsäkästi, kun mies luki ja minä naputtelin. Yhteistyöllä se sujuu!

Eilisistä viisuista vielä sen verran, että voittajasta en niinkään tykännyt. Sen sijaan ihastuin Ranskan kappaleeseen eli kohta Sébastian Tellierin Divine soi myös minun kännykkäni soittoäänenä. Espanjan hassusta tanssibiisistä pidin myös. Mistäs te tykkäsitte?

Hatunnosto sinulle, joka jaksoit lukea tänne asti. Jaksoitko?