Ihan kylläkin vain pistäydyin juuri ja juuri oven ulkopuolella ottamassa pari kuvaa. Nuhaa edelleen pitelen ja yskää ja pienen pientä lämpöä.

Onneksi alkuviikolla olin vielä terve. Maanantaina olin nimittäin yökylässä ystävälläni. Ja mitäs me sitten tehtiin? No herkuteltiin kevyesti, pisteiden rajoissa - hih! Maisteltiin vähän viiniä ja neulottiin! Juu! Otin mukaan Viron villaa aikomuksena auttaa ystäväni alkuun Revontulessa. Itse asiassa ystäväni auttoi minua. Katsokaas vaikka:

Eikös olekin mukava sotku! Koko kerä piti setviä uudestaan, kun meni niin solmuun. Huh! Tuo oli keritty sillä vanhalla kerintälaitteella. No nyt se on siististi ihan tavallisella kerällä ja siitä suurkiitos ystävälleni.

Kyllä me ne Revontuletkin alkuun saatiin. Ystäväni sinisävyisen ja minä vaihteeksi tällaisen hyvin hillityn:

Toissailtana sitä neuloin myös kotona elokuvia katsoessa. On se vaan edelleen niin  mukava ja helppo malli, juuri sopiva telkkarityö.

Kevätpäiväntasaushuivia olen myös neulonut, ja neljäs vihje on jo yli puolen välin. Kauniilta näyttää.

Keskiviikkona piipahdimme toisilla ystävillä iltapäiväkahvilla ja -kuohuviinillä. =) Sieltä sain kotiin tuomisiksi hempeän väristä ohutta sukkalankaa, joka kuulemma ystävälläni jäisi käyttämättä.

No minulla ei jää! Juuri sopivaa kesäisiin sukkiin. Kiitos!

Nyt katsomaan miesten viestiä! Hurraa Suomi!

I did just nip and took some pics. I've still got the flu.
Fortunately I was ok on Monday. I visited my dear friend and stayed over night. We had a nice time. I was going to help her with her first Northern Lights shawl. Well I did. But my friend helped me a lot with my yarn as you can see. What a mess!

I got those lovely yarns from my other friend on Wednesday. Just perfect for some summer socks!

Now I go and watch men relay in Liberec. Hooray Finland!