Kerrankin satuin koneelle Wollmeise-päivityksen aikana ja tietysti minun piti jotain tilata. Vaikka enhän minä nyt ihan hirveästi ole lankaa vailla, mutta kun kaikki muutkin. Seli, seli... Jotain minä tilasin. Väreistä ei mitään haisua, mutta kai ne kauniita ovat. Kaikkihan ne.

For once I was surfing during the Wollmeise update. Of course I had to order something although I don't need anymore yarn, but all the others do order! So I ordered something, I have no clue about the colours but I think they are pretty. They all are.

Noroakin on tilattu lisää. Halvin tarjous löytyi tällä kertaa täältä. Olisin jo tänään luonut silmukat tyttären puseroon, mutta tyttö sanoi, että neuloisit nyt ensin omasi valmiiksi. Fiksu tyttö! Tältä näyttää tässä vaiheessa:

I have also ordered more Noro. The best offer was found in here this time. I would already have started the daughter's sweater this evening but she said I have to finish my own one first. Clever girl, isn't she? Mine looks like this for now:

4005235803_2cae5b5ee1.jpg

Edelleen ihanaa neulottavaa. Nyt aletaan neuloa sujuvaa aina-oikeaa. Jes! Tätä minä neuloin myös aamulla viiden jälkeen, kun heräsin katsomaan boxilta Anaheimin peliä. Juu, hulluja on monenlaisia, mutta ei se vielä mitään. Tyttäreni olivat viikonloppuna Varsovassa katsomassa Tori Amos'in konserttia. Seuraava keikka olisi sitten Australiassa. Onneksi eivät sentään sinne menneet. Silmänisku

It still is very nice knitting. I knitted this one also at five o'clock this morning when I woke up to watch Anaheim's ice hockey match. Yes, I'm a bit crazy, but that's nothing. My daughters were at Tori Amos's concert in Warsaw, Poland, last weekend. Well, the next concert will be in Australia. Happily they didn't go there. Silmänisku

Syyslomaan neljä päivää ja kaikki hyvin!

Only four days and it's fall vacation and everything is ok!

1253980374_img-d41d8cd98f00b204e9800998e