Katsottiin juuri tyttären ja kuopuksen kanssa elokuva "Helmiä ja sikoja". Olin katsonut sen jo kerran aiemminkin ja luulin, ettei se toistamiseen minua jaksa kiinnostaa. Mutta väärässäpä olin! Kyllä kiinnosti eli elokuva on hyvä. Vanhahan se jo on, mutta jos joku ei ole sitä katsonut niin suosittelen lämpimästi! Ja Mikko on niin ihana! =)

Siinä katsoessa kuin huomaamatta Sofia-jakun hihat valmistuivat. Eli nyt on edessä enää kasaaminen ja siinähän ei ole paljon puuhaa. Vain olka- ja hihasaumat. Sitten on etsittävä jostain yksi nappi. Olen menossa huomenna pariksi yöksi Hesaan ystäväni kanssa. Jospa sieltä vaikka löytyisi sopiva.

Lankakauppoihin minua ei taida uskaltaa laskea. Kävin tänään ostamassa pari kerää lisää Sofia-lankaa Anttilasta, niistä toista ei olisikaan tarvittu. Samalla ostin kerän Foxia kaulaliinaan turjake-pipon pariksi, mutta...

765036.jpg

... syliini hyppäsi myös kaksi kerää Huopasta - ihan huomaamatta. Nuo Malibut tulivat tänään postissa Kikolta Kiitos KIKO vielä kerran!

Vasta muutama päivä sitten kerroin, että lankavarastossani on vain reilut viisi kiloa lankaa. No nyt sitä onkin jo 10 kiloa! Tosin luvusta ei ole vielä vähennetty turjake-pipon ja Sofia-jakun menekkiä. Seli-seli...

SNY:nikin otti minuun ekan kerran yhteyttä! Ihanaa odottaa elokuuta ja yllätyksiä. Vaikka vielä ihanampaa taitaa olla se pakettien kokoaminen ja toisen yllättäminen.

Osallistuin Minnien blogiarvontaan. Tällä kertaa ei onni suosinut minua, mutta Minnie lupasi antaa minulle pienen inspispalkinnon Sweetpea-sukkalinkistä. Kivaa!!!

Kauniita unia teille, jotka vielä täällä surffailette!