Eilen tuli paketti Mervillasta. Toimitus oli vallan nopeaa, sillä lauantainahan minä nämä vasta tilasin.


2591942715_c1c0abb67a.jpg?v=0

Viron liukuvärjättyähän siinä ja vähänkös on montaa ihastuttavaa väriä! Hip heijaa, kun olen noista iloinen. Jospa niistä nyt tulisi muitakin huiveja kuin Revontulia. Hih! Eilen muuten neuloin kampaajalla tuota viimeisintä, eikä kukaan ihmetellyt enää ensinkään. Ovat taitaneet jo tottua...

Räveltänyt olen jälleen. On se vaan upea paikka. Aina siitä löytyy uusia ulottuvuuksia. Olen lisännyt sinne nyt nuo neljä ohjettani, joiden lontoonkieliset käännökset näkyy tuolla sivuboxissa. Käännösvirheitä niissä varmaankin on, kun en niitä kellään oikoluettanut, mutta toivottavasti niistä selvän ottaa.

Nyt on meillä kaikki ikkunat pesty - kiitos kuopukselle! Huomenna siivotaan ja leivotaan, ainakin yritetään ja illalla sitten taas kokolle Summajoen rantaan.

Uutena on puikoilla valkoista Malibua, vaikkei vanhatkaan ole valmistuneet. Sattui vaan vanhasta Käsityölehdestä äsken päivähuililla sellainen myssynmalli, että pakko sitä oli heti kokeilla. Ekat kerrokset on selätetty. Mutta on se Revontuli nro 6:kin edistynyt, samoin sukat. Jep, jep!

Kai minä täällä huomennakin piipahdan, mutta kuitenkin nyt jo haluan toivottaa teille kaikille

OIKEIN NAUTINNOLLISTA JUHANNUSTA!