Tai oikeastaan vain sen laidalla. Kävin samalla Priimassa, ensimmäistä kertaa muuten ikuna. Esikkoni on sieltä kyllä minulle lankaa hankkinut. Vihreä Vyyhtikin olisi ollut lähellä, mutta miehet olivat matkassa, mies ja kuopus. He istuskelivat "rauhassa", kun minä yritin nopeasti löytää tarvitsemani. Itse asiassa kuopus ei kyllä koko aikaa istunut, vaan löysi alta aikayksikön virolaista hahtuvaa, josta hälle pitää lapaset värkätä. =)

Itse olin vailla bambusukkalankaa ja sitä sitten pari kerää ostin. Niin ja löysinhän minä tuon uusimman VogueKnitting-lehdenkin, jota olin jo kaipaillut.

2575222699_8b379d7b43.jpg?v=0

Niinpä - mikäs siinä onkaan somasti aloitettuna? Ihan oikein, taas yhdet Kantri-tytön kesäsukat, juu. Piti heti kotimatkalla aloittaa, jotta näkee, miten langan värit asettuvat ja mikäpä muu malli niin hyvin muistissa onkaan kuin tuo oma.

Menomatkalla valmistui Revontuli nro 5, ja pitihän minun juuri ennen Hesaan tuloa aloittaa heti se kuudes. ;) Juu.

2576048802_7467a7fb8d.jpg?v=0

Nyt sitä on jo vähän enemmän neulottu ja se viides on parhaillaan huuhteluainekylvyssä. Että tällaista tällä kertaa.

Niin ja tullessa kuopus kävi ilmoittautumassa kotikaupungin lukioon, joka oli se kakkosvaihtoehto. (Äidille ykkönen...)

Huomenna sitten kaikki joukolla neulomaan Kotkan torin reunalle. Lisää tietoa löytyy Arjan blogista. Huomennahan on kansainvälinen KIP-päivä! (KIP = Knit in Public)