pop, pop-musiikkia! No ei vaineskaan, vaan Pop-paidan alku Tailored Sweater menetelmällä. Mietityttää...

pop, pop-music! Like they sing in one Finnish song. Well, no it isn't really but the beginning of the Pop Sweater with the Tailored Sweater Method. I am just considering...

4361807957_293766831b_m.jpg

Siitä tulee ehkä pieni, ehkä juuri sopiva. Silmukkamäärät on hatusta tässä vaiheessa, alku meni ohjeiden mukaan. Täytyy katsoa siihen asti, kun hihat on erotettu vartalo-osasta. Sitten puretaan, jos on susi.

It might become too small or just fitted. The number of the stitches is improvised at this stage, at first I followed the pattern. I think I'll wait and see how it looks like after I have separated the sleeves. Then I'll frog if I have to.

4362551948_3ac3380539.jpg

Tämä on siis se isompi harjoituspaita. Lankaa on sen verran, että hihojen pituus tulee olemaan langan määrään suoraan verrannollinen. Jos tästä nyt valmista tulee...  Seuraavaan, siihen varmasti kunnolliseen ja onnistuneeseen (heh-heh!) on langat jo hankittu.

So this is the bigger sample sweater. I have so much yarn that the sleeves are going to be as long as the yarn go. If this sweater is ever going to be finished... I have already bought the yarns forthe next, proper, successful, perfect one. Ha-ha!

4362552438_1460eee653.jpg

Mallista ei ole hajuakaan, mutta eiköhön se sieltä putkahda. Ajallaan sitten. Lanka ainakin on ihanaa, Secret Woolista tilattua.

I have no clue about the pattern but I'm sure it will appear when it's time to. The yarn at least is lovely, ordered from Secret Wool.

Kiitos taas kommenteistanne ja ystävänpäivätoivotuksistanne! Olette kultaisia! Nyt tää menee neulomaan!

terveisin

greetings

1266331050_img-d41d8cd98f00b204e9800998e