Ulkona paistaa aurinko, eikä edes uhkaavia pilviä ole näkyvissä! Voisiko olla niin, ettei tänään sada ensinkään? Toivotaan.

Tämän verran olen saanut neulottua Sofia-jakkuani.

742985.jpg

Alla kirja, josta olen ottanut tuon mallineuleen, n:o 203. Erittäin hyvä kirja muuten. Lainasin sen joskus keväällä ja olen sitä saanut pitää näin kauan. Tuo kirja voisi olla omassakin hyllyssä.
Ohjetta minulla ei siis ole tähän jakkuun muualla kuin omassa päässä. Vähän laskelmia olen tehnyt, mutta esim. hihoista ei ole vielä mitään aavistusta. Neule tuntuu edistyvän hitaasti, vaikka lanka on paksua ja puikot numeroa 5. Mutta tuleehan siinä sitten samalla valmiiksi koko jakku hihoja lukuunottamatta.

Tässä vielä kuva, josta näkyy langan todellinen väri. Miten on niin vaikea saada ulkona noita värisävyjä oikeiksi, enkä osannut koneellakaan niitä sopivasti muuttaa.

742987.jpg

Kuopukselle kävimme eilen ostamassa rippilahjarahoilla digijärjestelmäkameran, Pentax K10d. Saisikohan sillä värit kerralla oikeiksi? Täytyy varmaan joskus kokeilla. Poika mietti pitkään, kumman enemmän haluaa, mopon vai kameran ja päätyi kameraan. Meillehän se tuli halvemmaksi, mutta tietäähän se kuskauksia jatkossakin - mopolla hän olisi päässyt itse. Mutta minä olen aina ollut kiinnostunut valokuvauksesta ja siksi mieltä lämmittää, kun poikanikin on.

Tänään minulla on ensimmäinen fysioterapia.
Mitähän minulle tehdään?