Nyt olen todella herkällä tuulella. Ensin olin laulamassa kuoroni ja Viihdeorkesterin kanssa. Oli ihanaa laulaa! Ohjelmistossa oli mm. Kurki, Valkovuokot, Sininen kuu, Pariisin taivaan alla, Kuuleeko yö ym. Yleisöäkin oli mukavasti.

Mutta sitten se, mikä minut herkisti. Oman keikan jälkeen ehdin hieman myöhässä kirkkoon seuraamaan tyttäreni isoseksi siunaamista. Se, jos mikä, tuntuu tosi ihanalta. Se, että tyttäreni monen muun nuoren kanssa on valinnut tuon isoskoulutuksen. Siitä saa niin paljon hyviä eväitä elämään.

576214.jpg

Tuossa kuvassa tyttäreni vasemmalla ystävänsä vierellä odottaa siunausta.
Nuoret jatkoivat kirkosta matkaa isosjuhlaan seurakuntasaliin, minä ajoin kotiin hetkeksi, kunnes haen tyttöni kotiin.

Piipahdin minä tänään lankakaupassakin. Ei minun mitään pitänyt ostaa, kunhan vain menin hypistelemään. Mutta siinä lattialla oli uusia lankapusseja, joista muutama suorastaan varkain hyppäsi syliini.

576209.jpg

Naturgarnia, huovutettavaa lankaa. Onko kellään tästä kokemusta? Mitä olette tästä tehneet? Minä ajattelin tossuja, mutta tulisihan niistä jotain muutakin. Ehkä odottavat ensi talveen, tai ainakin syksyyn...

Tässä myös kuva Korialta ostetuista langoista.

576213.jpg

Ai että, missä ne loput kolme on? Punaisia Mohaireja on kaksi lisää ja se seitsemäs on jo neuloutumassa pipossa.

Poistin muuten kaikki muut napit tuolta sivusta paitsi omani ja Minituulian. Siellä kun ei kuitenkaan ollut läheskään kaikkia niitä blogeja, joita seuraan ja itse löydän ne kaikki helpoimmin blogilistalta. Ja nopeuttaahan se myös tämän avautumista!
Olisihan ne kyllä kauniita olleet... Mutta ainakin nyt toistaiseksi näin.

Nyt tytärtä hakemaan!