Posti-täti tuplailahdutti minua tänään heti aamusella. Ensinnäkin Oriflamen paketit tulivat ja toiseksi sain paketin Seijasiskolta. Minua ei olekaan vielä koskaan aiemmin palkittu siitä, kun olen huomannut, että ruoho on leikattu! =) Nyt kuitenkin palkittiin, ja komeasti palkittiinkin.

2587173800_1595a484a9.jpg?v=0

Tuota Just Soya -lankaahan minulla on itselläni yksi ruskea kerä. Olen siitä mallitilkun tehnyt ja todennut sen mukavan tuntuiseksi langaksi, joten noille valkoisillekin on varmasti käyttöä. Ja kuten huomaatte, herkullinen suklaapatukka on jo nautittu. Sai siitä mieskin kaksi palaa, niin että en minä ihan mahdoton ahmatti ole. :)

KIITOS SEIJASISKO IHANASTA PAKETISTA!

Kotihommista sen verran, että nyt on molemmat pakastimet sulatettu eikä kuopuksella ole enää kuin puolet olohuoneen ikkunoista ja makuuhuoneen ikkunat pesemättä. Meillä on kuopuksen kanssa semmoinen diili, että ne on pestävä ennen juhannusta. Kiirettä pukkaa hällä - tänä aamunakin hän jo ennen töihin menoa oli pesuhommissa. =D Ja äiti ja isä vaan lekottelee! Hih!

Juhannus voi siis minun puolestani tulla!