Varsin nopeatekoinen tämä myssy.
1058812.jpg
Malli: Suuri Käsityölehti 2/2006 malli 18
Lanka: Sandness Sisu 3-kertaisena, värit keltainen 2117,
keltainen 2326, ruskea 2962
Puikot: 5 pyörö-Addi, vaikka myssy neulottiinkin tasona
Koukku: 4 reunojen virkkaamiseen
Menekki: n. 100 g
Silmukoita: 76

Esikko on tyytyväinen ja minä olen tyytyväinen. Tämä on siis toinen myssy samalla ohjeella. Mallineule on varsin hauska. Sillä voisi neuloa myös myssyn ilman noita korvaläppiä. Ja tuo kolmen erivärisen langan käyttäminen antaa pinnalle lisää elävyyttä.

Äsken olin esikon kanssa neuletapaamisessa Kotkan Pasaatissa. Paikalla oli tuttu jengi ja mukavaa oli. Ja ajatelkaas, Arjalla oli tuliaisia meille kaikille Pirtin kehräämöltä! Tällaista hahtuvaa minä sain ohjeen kera.

1058854.jpg

KIITOS Arja, olet kultainen!
Tästä tulee ihanat, pehmeät, jouluiset vanttuut!

Pasaatissa aloin virkata esikolle huivia tästä Viennasta tutulla mallilla. Se on kuulemma juuri tämän syksyn muotiväriä; leijonankeltaista!

Minua onnisti taas arvonnassa, tällä kertaa Minnien blogissa. Palkinto, upea sellainen, on jo perillä. KIITOS Minnie! Kuvaa en ole vielä siitä ottanut, jos vaikka huomenna.

EDIT: Tuo Arjalta saatu hahtuva onkin  Jämsän huopatehtaan hahtuvaa.
Höh! Dementia siis vaivaa miuta!