Yhdet kesäiset sukat ovat taas valmistuneet. Tämä on muuten vasta tai jo yhdeksäs pari tänä vuonna, miten sen nyt ottaa. No seuraava on jo puikoilla. =)

One summery pair of socks is again finished. This is only or already the 9th pair this year, just how do you think. Well the next one has  already been started. =)

4650262208_6d53f57354.jpg

Malli: Labyrinth Socks, Wendy D. Johnson,
kirjasta "Socks from the Toe Up" (Rav-link)
Lanka: ONline Supersocke Cotton 100, väri 012
45% puuvilla, 40% villa, 15 % polyamidi
Puikot: Addi pyöröt nro 2½
Koko: L
Menekki: 70 g
Tuplapäättely
Lisää kuvia

Pattern: Labyrinth Socks by Wendy D. Johnson from "Socks from the Toe Up" (Rav-link)
Yarn: ONline Supersocke Cotton 100, colorway 012, 70 grams
45% cotton, 40% wool, 15% nylon
Size: L
Needles: Addi circulars size 2½
Double binding off
More pics

4650263348_93009dc299.jpg

Tämä on nyt toinen sukkamalli, jonka olen neulonut tuosta kirjasta. Molempiin olen tyytyväinen. Näissä on taas se "Gusset heel", ja tällä kertaa minä oikeastaan tykästyin siihen. Se on erittäin helppo neuloa ja ainakin näissä sukissa se istuu jalkaan mainiosti.

This is the 2nd pattern from this book I have knitted and I like both of them. There is again the "Gusset heel" in these socks and this time I kind of fell in love with it. It is very easy to knit and it fits great at least in these socks.

4650264218_3d76dedfcb.jpg

Ainoa asia, mikä minua ihmetyttää, on se, että taas minun olisi pitänyt neuloa kaksi saman jalan sukkaa. Tässä mallissa se olisi näyttänyt mielestäni tosi hassulta. Kokeilin kyllä.  Niinpä minä siis toisessa sukassa käänsin mallineuleen taas peilikuvaksi. Parempi se on näin.

The only thing that wonders me is that I should again have had to knit two same foot's socks. With this pattern it would have looked really funny. So I made the other sock reversed again. I think it's much better like this.

4649646137_b1445f5945.jpg

Langasta tykkään. Olen saanut sen Lellulta arpajaisvoittona. Kiitos vielä kerran!

I like the yarn. I have got it from Lellu.

Enää viikko töitä ja sitten alkaa loma! Tällä kertaa se alkaakin oikein mainiosti, sillä SeijaP on järjestänyt matkan Korialle Novitan tehtaalle maanantaina 7. päivä. Mahtavaa! Sinne minä lähden oikein mielelläni. Tapaanpa sitten samalla Seijan ja muitakin netin kautta tuttuja. Samana iltana on Korian neuletapaaminenkin, ja pitkästä aikaa aion olla myös siellä. Joten jos olet neulonut/virkannut sytomyssyjä KOKS:in keräykseen, voit tuoda ne silloin sinne minulle.

Euroviisuterkuin

With Eurovision Song Contest greetings

1266331050_img-d41d8cd98f00b204e9800998e