Only in Finnish, sorry!
Ihan ensiksi kiitos taas kaikista ihanista kommenteistanne!

Outi haastoi minut kertomaan omituiset tapani tähän tyyliin:

"Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä , jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

No juu. Katsotaan löydänkö viittä tai viittä sellaista, jotka olen valmis paljastamaan... ;)

1. Luen kirjaa aamulla samalla, kun laitan hiuksia. Sillä lailla on monta kirjaa tullut luettua.
2. Juon myös samalla puoli litraa vettä. Juu-u, siinä samalla, kun käherrän hiuksia ja luen kirjaa.
3. Olen intohimoisen kiinnostunut jääkiekosta ja etenkin tuosta rapakon takaisesta. Pidin usean vuoden ajan jopa suomalaisten pelaajien pistetilastoa ihan omaksi huvikseni. Aina aamulla ensimmäiseksi tekstiTV auki ja sieltä sivu 235.
4. Olen kova muutenkin merkitsemään ja listaamaan kaikenlaista. Näkömuisti kai...
5. Pyykkejähän ei meillä kukaan muu osaa ripustaa kuin minä! Ne ainakin täytyisi laittaa just niinkuin minä ne laitan.

Ihan liian helposti nuo löytyivät. Kai niitä löytyisi enemmänkin, mutta viittä pyydettiin, hih! Ketään en erityisesti haasta, mutta napatkaapa tästä mukaan kaikki halukkaat. Käyn ilomielin lukemassa teidän omituisuutenne!

Huomenna olen lähdössä Helsinkiin teatteriin nauttimaan Rebecca-musikaalista. Kivaa! Matkallahan voi tietysti neuloa, siis sukkaneule lähtee varmaankin mukaan. Vai aloittaisinko jo seuraavaa Revontulta...

Harmi, että koulussa unohdin kuvata ihanat isänpäiväkortit. Mutta tässä kuvaa toisenlaisista valmistumassa olevista töistä:

3010898712_0b9a9e8557.jpg?v=0

Mukavaa viikonloppua!