Puikoilla on kaksi uutta työtä. Toinen niistä tarkkaan harkittu - hah - ja toinen vaan hyppäsi puikoille iha ittekseen - hah-hah!
I have two new projects on my needles. One of them is very much considered - hah - and the other just jumped to the needles by itself - hah-hah!

2956132402_0e37191155.jpg?v=0

Tää on kyllä niin miunvärinen, että tokko tätä kehtaa lahjaksi antaa, vaikka niin oli aikomus...
This one is so mine coloured that maybe I just can't give it to anyone...

2955288107_0a22291897.jpg?v=0

Tästä maitolangasta meinasin ensin sukkia, mutta paksulta tuntui siihen. Joten ei tullut sukkia, tulee baretti - taas. En tiedä vielä kenelle. Pitää vaan neuloa...
From this milk yarn I was going to do socks, first. But it was too chunky. So it will be a beret, again. I don't know who will get it. I just have to knit...

Titityyn lankaklubista tuli näin ihanaa lankaa - nam! Edellinenkin on vielä neulomatta. Ja Juju-kirjakerhosta oli ihan pakko tilata tämä upea perinnekirja:
From a yarn club I got so lovely yarn - yam! I haven't even knitted the last one. And from Juju-book club I had to order this fantastic, traditional book:

2956132978_60b16086cd.jpg?v=0

WAU!
Niin ja loppukevennykseksi, mulla on nyt tällainen pää:
WOW!
And as a lightening in the end; I have now a head like this:

2956133640_3b6efba61e.jpg?v=0