Tällaisia lahjuksia olen saanut tai ostanut. =)

1574527.jpg

Nuo ihanat Vieno-Kaino-Reinot löysi rakas Esikkoni jostakin pääkaupungin City-Marketista ja sain ne sunnuntaina. Minä itsehän etsin niitä paikallisesta putiikista ennen äitienpäivää, mutta jäljellä oli vain huisin suuria kokoja. Ostin sitten ikäänkuin lohdutukseksi nuo kaksi suloista mukia. Pitäähän kai jokaisella neulojalla olla The Muki :) Tuo Pikku Myy -muki on minun toinen Muumi-mukini, tyttärellä on niitä vaikka kuinka monta. Ne ovat kaikki meillä yleisessä käytössä, ja jo nyt tulee surku, kun tytär ne aikanaan mukanaan vie. Siispä pitää minun alkaa kerätä omaa varastoani.

Elina kysyi, miten me noita kolmiohuiveja pidämme. Tässä yksi kuva, miten ainakin Revontulta voi pitää.

2508312963_ac825c939d.jpg?v=0

Näin niitä pitävät tyttäreni ja kuvassa oleva pikkuserkkunsa. Itselleni en ole vielä ominut yhtään neulomistani kolmiohuiveista, joten omaa kokemusta ei ole.

Marja on heittänyt minua "haasteellisella" haasteella. Lupaan vastata siihen viimeistään kesäloman aikana. =)

Ai niin - Hestialle kiitokset Google Reader -neuvosta! Nyt osaan käyttää "Seuraava"-linkkiä. Se on kätevä! Suosittelen!

Neuleet edistyy...