Nysse alkoi se syysloma!!! Oikein kunnon loma, ihan viikon pituinen, Ihanaa, mahtavaa! Huomenna aloitan sen lähtemällä Lankamaailma Nordiaan toisia mukavia neulojia tapaamaan. Nähdään siis siellä!

It's the fall vacation now! Wow! Great! Marvellous! A real vacation, the whole week! I'll start it by going tomorrow to a knit meeting to Helsinki. Love it!

Palmikkojakun etu+takakappale on valmis ja eka hiha aloitettu. Valmistuisikohan se loman aikana, vai pukkaako joku muu työ väliin? Ja saa nähdä, onko huomenna ihan pakko ostaa lankaa Lankamaailmasta. Mukavaa, kun elämässä on jännitystä! Silmänisku

I have already started the first sleeve of my cable cardi. I wonder if it will be finished during my holiday, hope so. Or do I have to knit something else before it. And do I have to buy some yarn tomorrow, or not. It's so nice when there is a bit thrill in your life, isn't it? Silmänisku

Nyt minä menen saunaan ja sitten lämmitän itseäni myös sisäisesti pienellä tilkalla Puolasta tuodulla hunajaliköörillä, vain pienellä.

Now I go to the sauna and then afterwards I am going to warm myself a bit more with a little dribble of honey liqueur brought from Poland, only with a little.

1255716884_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mukavaa viikonloppua!

Have a cosy weekend!

1253980374_img-d41d8cd98f00b204e9800998e