Tässä se nyt on, minun Tomaattini:
868873.jpg

Ohje: Knitting Daily, Tomato
Lanka: Rellana Glanz-Cable, 50% puuvilla, 50% polyakryyli
Värit. 273 kastanie ja  240 rost
Puikot: 4½ ja 4
Menekki: n. 330 g

Olen tyytyväinen, tykkään. Puserosta tuli juuri sopiva. Tämähän tehtiin ylhäältä alas päin, joten saumojen ompelua ei ollut ensinkään. Mikä helpotus! Ohje oli helppo, kun vain selvitti sanaston. Jos nyt jotain tekisin toisin, niin kaventaisin viimeisellä kerroksella ennen helmaresoria vaikka 10-15 s, jolloin resorista tulisi napakampi. Ei se nytkään liian löpsö ole, mutta silti. Kaula-aukosta en tehnyt ihan niin avaraa kuin mallissa, näin on hyvä minulle.

Tällä tyylillä tulee varmaan tehtyä puseroita tai jakkuja toistekin, tuntuu se niin kätevältä. Mutta nyt on mallitilkulla jo aloitettu tyttären liivi Mambosta. Ja se tehdään vanhaan tyyliin alhaalta aloittaen.

Kuopus tulee parin tunnin päästä turnauksesta kultamitali kaulassa! Viestiä on laittanut, että menivät mokomat voittamaan koko homman! Neljä peliä pelasivat ja tulokset olivat kuulemma 3-2, 3-1, 5-0 ja 1-1. UPEETA! MAHTAVAA!  Kyllä se poikia piristää, kun välillä tulee voittojakin tappioiden jälkeen.

Minä kävin tyttären kanssa tänään vähän ostoksilla, mutta jospa siitä sitten enemmän vaikka huomenna. Uskokaa tai älkää, nyt minulla on vielä siivoushommia ennen saunaan menoa. Ei kiva juu, mutta pusero oli ihan pakko saada pääteltyä ja kuvattua ennen iltahämärää.